fucking fantastic.

Jag har ingen mobil!
Roligt va?
Nej, inte det minsta. Och den jag lånade senast, det tog två dagar så dog den.
Bra va?
Allt som jag rör vid verkar dö ut just nu.
Andra mobilen jag lånade gick inte ens igång.

Jaja, mer då? Jo, A-kassan är dumma i huvudet så jag lär ta mig till en arbetsförmedling och anmäla mig arbetslös på nytt. Vafan liksom?
Sen Adressändring kan slänga sig i återvinningscentralen med sina kollektivadresser och betalningar!
Fy fan vad arg jag blir.

Vad händer till hösten / vintern då? Ingen aning.
Har en lägenhet på Hagalund att flytta in i om jag vill.

Nu ska jag gå och irritera mig lite mer så jag kan lägga in en till snus.

Grattis till er lyckade jävlar med lyckade mobiler och ett lyckligt liv.

bice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0