singing the blues.

Hey! Jag har ju en blogg.. insåg jag just.
Förlåt, jag har varit dålig på att uppdatera men det händer så mycket och en del saker orkar jag inte dela med mig av. Det är för personligt.

Har glömt gratta Frida på hennes födelsedag, bice också.
Förlåt?!

Jaja, sitter i alla fall ensam i lägenheten i London.
Mamma och Syster åkte ifrån mig igår förmiddag. Det var skitkallt (första gången) på morgonen vid halv åtta när vi började vår resa ut till Gatwick. När jag satt på tåget tillbaka in till stan tänkte jag att jag skulle leta på det där jäkla abercrombie and fitch huset.. Sagt och gjort gjorde jag det.
Fi fan vilken butik. Kolsvart nästan och parfymlukt som gjorde att man fick ont i huvudet.
Men massa av niceiga skjortor och jeans.
Men nej, jag orkar inte med stanken så jag gick ut.
Väl ute kände jag att solen hade kommit fram så det blev något varmt med jeans och hoodie.
Gick till picadilly och tog ftunnelbanan hem.
Är ensam några dagar till, ganska tråkigt faktiskt.

Well, dont go kill yourself.
pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0