the new adventures

Nya äventyr skjuts upp ett tag.
Vi får se vad framtiden har att utvisa.
Roligt att de snyggare till rapé dosorna lite, we like.
Ännu roligare är det när man slår ihop locket, tittar till och det står plötsligt Räpe.
Vardagshumor!



Lika roliga är det att änglarna slog Elfsborg med 4-0!
Nu tar vi de där vingarna och gör om hela tabellen igen.
Måtte AIK inte hålla måttet.
Fy och tvi om de vinner, då går jag sönder och lite till.
Vet en person som blir lycklig i så fall.

Nu ska jag ägna mig åt lite datorpill.
Vet att klockan är alldeles för mycket men jag är inte trött.



"She said fuck you and gave me a kiss. The world was silent and my heart stopped beating.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0