home sweet home..

Honey, I'm home!

Ja, lite så kändes det faktiskt när man tog sina första andetag och steg in i 44'an.
Denna lägenhet som jag tillbringade så många kvällar i förra säsongen.
Vette katten vilka som bor i min förra lgh. men who the hell cares.
Här bor iaf. Lennart, kära Lennart! <3
Underbart att höra fnisset igen.
Men även Kontant och en Sundvall bor här.
Sen någon form av en Erik som jag aldrig har träffat ska tydligen bo här fram till nyår. Han var dock på hemmaplan just nu.
Annars kommer ju finaste Bobo och intar det rummet! :)

Just nu ligger jag på en madrass, bakom soffan. Till höger har jag mina tre-fyra väskor med kläder. Kommer att bli en spännande vecka organisationsvis.
För övrigt vet jag inte riktigt när jobbet går igång på allvar. Lite oklart än sålänge. Men jag klagar inte!
Slipper ju hänga Örnen!

Hunnit träffa RikTard också, det var mysigt.

För övrigt har jag inte så mkt att säga.
It sucks på en del plan. Eller ska vi säga, det skiter sig så in åt bomben.
Annars mår jag strålande.

Ska verkligen försöka uppdatera er lite mer nu.
Puss och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0