i'm coming up

Ja.. nu ligger jag här i stugan, i den "blåa hytten".
Kan inte sova, borde sova.
Det är faktiskt julafton imorgon! Eller idag.. eller ja, ni fattar.
Sitter som vanligt och lyssnar igenom ny musik.
Det blir en hel del britrock.
Men så är det nog den bästa genren jag vet just nu också.

Vad har jag gjort idag då?
Inte mycket vettigt.
Fått reda på att jag kanske inte jobbar alls.. det var ju roligt.
Men inte lider jag för det.
Känner dock att jag kanske ska utmana de där kullarna vi har här uppe i Sälen.
Har inte det där riktiga suger efter att dra på mig pjuxen och skidorna för att åka utför.
Vet faktiskt inte varför. Det har aldrig hänt förut..
Det är nog min hjärna som spelar mig ett spratt.

För ni som känner mig, vet att jag älskar snö.
Men just nu vill jag mest sova igenom mig hela dagarna och bara lyssna på musik hela nätterna.
Kanske man ska ta tag i sitt liv och gå till doktor brainiac.
Var ett tag sen nu.

Jaja, vi får la se. Kanske blir bättre när hjärtat mår bättre.
Nej, nu lär vi sova, det är faktiskt julafton imorgon!

Godnatt och God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0