out of bounds..

Galet roligt.
Premiär för mig igår på HC, det blev lite all in om man säger så.
Full som en kastrull.
Någon hade paketerat in min säng med mitt påslakan, inte fan fattade jag det förens jag vaknade imorse.
Lennart hade hushållspapper runt hela sig och sitt rum.
Eriks planch med systrarna Kallur hade fått sig en omgång med pennan. De hade buskiga ögonbryn och mustach.
I min matlåda står det ät bajs!
Härliga säsongarsvinslivet. Inget är heligt!
Kontant och Mike hade nog väldigt roligt inatt med andra ord..

Annars är det ganska lugnt och fridfullt här uppe. Hade minus 30 grader häromnatten.
Har även lyckats blivit nerfirad från en stol i minus 17 på evak.övning!
Att man ens ställer upp..

Nu är jag helt alena i boendet. Funderade först på om jag skulle till RikTard men jag har ju pyjamasen på mig, orkar inte byta om..
Det blir soffhäng och mys ist.
Kan lägga mig och sova nu, så jäkla trött.

Men men, ny dag imorgon. Och snart är det julafton! Spännande och se vad man får iom. att jag inte hade någon riktigt önskelista!

Jaja, pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0