Resistance..

Ja, och så var denna julen över.
Är ganska nöjd faktiskt.
Fick en blandad kompott!
Allt ifrån Thomas Sabo armband till presentkort på ICA.. och vet ni vad. Det sistnämnda är faktiskt riktigt, riktigt bra. Då har man ju 400:- (var summan jag fick..) att spendera på affären, för hur roligt är det egentligen att lägga pengar på mat? Nej, just det inte alls!
Sen fick jag presentkort på en klippning, det kan behövas!
Ska boka så fort jag vet när jag åker ifrån detta vinterland.
Som det snöade igår, är lite arg på mig själv för att jag inte pumpade puder idag. Men men..
Det hinns nog med.

Aja, tänkte möblera om lite här på sidan. Fixa ny header och skit. Men min dator har inte den bästa eldrivna kabeln så ja, det kan ta tid.

Snart kommer Bobo hem också.
En bättre start på nya året kan man ju faktiskt inte få?
Alla som jag vill ska vara hemma, de är hemma då.
Perfa..
Nu, ska jag pilla lite i Cs3 och förbarma mig över att alla kläder jag vill ha inte finns på mellandagsrea.
Pews.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0