Confession time.

Gah, jag blir smått galen.
Galen på känslan av att känna mig fattig.
Tror aldrig jag har haft så här lite pengar.
Och det stör mig, men då tänker jag på alla dem som alltid kämpar såhär mycket för att få ihop vardagen och jag känner mig ganska misslyckad.

Och nu när jag skrivit typ 20 meningar råkade jag markera allt och ta bort det, grattis till mig.

Jaja, gårdagen bestod av att sova.
Ja helt ärligt. Var helt borta hela dagen, vet inte varför.
Vaknade vid halv två av att Fredrik också helt nyvaken sa att "oj, klockan är halv två". Efter att ha duschat och sedan funderat och kommit fram till att jag har en väldigt dålig dag gick jag och la mig igen, halv sov fram och tillbaka. Upp vid klockan sju tror jag, eller om hon var tio? Gick i alla fall på toaletten, kollade lite i kylskåpet och la mig igen, sov igenom hela natten och till tolv idag. Sjukt va? Hur kan man sova så mycket?
skulle inte ha några problem som helst med att sova nu faktiskt. Skumt.

Jaja, tillbaka till problemet.
Jag vill inte behöva vrida och vända varenda jävla krona för att överleva. Jag har aldrig behövt göra det och det är en jobbig känsla.
Kalla mig bortskämd men jag har i princip aldrig behövt tänka efter riktigt ordentligt.
Och ja, detta kanske är väldigt nyttigt för mig, men jag tycker i alla fall inte om det.
Till exempel skulle jag behöva gå till frisören, en klippning skulle sittta väldigt fint. Färgning också.
Funderar starkt på att bli brunett, mycket enklare att färga hemma.

Det driver mig till vansinne.
Kan inte a-kassa pengarna börja komma snart??
-_- !

Jaja, grinig jag ska njuta av Bones nu, säsong 3.
Tack och lov att man har internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0