I'm having fun, don't put me down.




"Sååå ja!! Brunetter är snygga... Äntligen en till äckligt snygg Sjölander, vi sätter standarden!!"

Vilken öppning va?
Jajjamen, folks, jag har bytt hårfärg.
Jag orkade inte med utväxten och lets face it. Hur snygg är jag inte brunhårig? (:
Nog för att jag var läcker blondin men ja.. !

Idag väntar jag på paket, denna gång är det inte snus.
Utan 7 for all mankind jeans.
Vill ha dem nu, inte om tre timmar!!

Jaja, sjukt pigg imorse, jobbigt värre, för nu vet jag inte alls vad jag ska göra..
Tror jag ska ner på terassen och sola lite. Läsa bok och sånt ni vet...
Jaja..

Orkar inte skriva.
Pews.

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

fint.. du passar i brunt hår=)



hoppas du har de bra i london



puuss

2009-07-10 @ 14:15:31
Postat av: terror

snyggt!

2009-07-14 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0