let's be cool to make love.

Efter ca 40 min med tunnelbana/tåg till Gatwick, 1½ h med flyg till köpenhamn och 6½ h med x2000 från kastrup till Sthlm hamnade jag efter 10minuter med tunnelbana och en jävla massa steg hemma hos Bobo igår. Mysigt värre.
Bästa var nog att gå in på Konsum eller vad det var och se all mat, mat som man känner igen. Blev nästan euforisk.
Blev lax, brieost och flatbröd!
Lite tvmys och massa snack hemma hos Bobo.
När vi väl lägger oss är hon inte ett dugg trött.
Och varför inte då?
Smart som hon är, drack hon en Redbull efter sin träning innan hon mötte mig.
Bra jobbat där.
Småprat in på småtimmarna blev det innan vi slutligen blev så trötta att ingen orkade prata.
Hon, Bobo har skrivit på sin blogg att jag låg med knäna i hennes rygg.
I mitt försvar ska sägas att jag låg så eftersom hon sa att hon skulle putta ner mig..
sängen var trots allt ca 170cm ovanför golvet. Jag hade inte lust att vakna på ett golv!
Så, då var det avklarat.

Ja, jag är hemma i Borlänge. Blev visst så, men jag åker snart igen, innan den 6 augusti i alla fall.
Skitbra, svensk sommar <3
Har badat idag, lyckligare kan man inte bli just nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0