oh you fool.

Jag trodde jag bara hade ärliga människor omkring mig.
Men det visade sig vara helt fel.

Jag vet, det är inte rätt att hänga ut folk.
Men jag skriver inga namn.
Denna blogg startade jag upp igen, för er, ni som klagade på att jag inte skrev längre.
Jag har denna för att skriva det jag känner för, det jag tycker och tänker.

Och nu tänker jag såhär.
Är det ens värt att skriva detta?
För jag känner mig galet sviken.
Alla känslor bara snurrar runt.
Jag har gråtit länge nu.
Och jag mår illa.
Jag mår så jävla illa.
Jag mår så jävla illa för att jag är sviken..

Jag förtjänade verkligen inte detta.
Och jag kommer aldrig mer känna den tillhörighet vi en gång hade.
Jag är ledsen, hårda ord.
Men människor kommer och går, och du gick, utan att säga det till mig...

Kommentarer
Postat av: Lennart

Saknar deej. <3

2009-07-06 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0