soulmates don't die.

Jag har sovit alldeles för många timmar idag på eftermiddagen för att känna mig trött. Det är inte bra! Visste att jag inte borde somna men det var så skönt att lägga sig under täcker och bara låta ögonenlocken sjunka.
Jaja, får skylla mig själv.
Var sjukt hungrig när jag vaknade där vid halv tio snåret.
Orkade inte ta mig till Fiffiluring som erbjöd mig sallad så jag tog det jag hade i skafferiet.. popcorn!
Blev lite popcorn, de där man göra i kastrull, så lite nyttigt i alla fall.

Tidigare idag så kollade jag och morfar på en skiva med bilder som han hade fått av sin gubbklubbsmedlem.
Det var massa kort från deras möten och mormor var med på en del av dem.
Jag saknar henne oerhört. Hon var speciell. Vi var så himla nära.
Blir nog lätt så när man hade ca 300meter till henne och morfar när man var liten. Det var ju där man var efter skolan när mamma jobba och alla andra gick på fritids.
Satt nu och kollade igenom bilder på denna dator. Tyvärr är det inte alltförmånga. Den stationära datorn med dem flesta bilderna kraschade ju och jag har inte orkat pillat ur hårddisken ännu. Kanske något att göra imorgon tro?!

Jaja, bjuder på lite skit från denna dator så länge.
Sov gott därute.
Pews




Jag har precis fyllt 18 och detta firades med kalas i min lgh i Säter.
Det är jobbigt att blir äldre.


Lite poolhäng med Hanna på Leksands sommarland.


Är man trött så är man..
Julafton '06


Ska man fiska så ska man ju självklart få fisk också!
Morfar kan det där!


En väldigt blond Leiine, typ sommar '07 tror jag.
Några öl i kroppen gör att man får snyggare pose!


En väldigt jobbig dag, men samtidigt så blev det lite lättare.
En betydelsefull dag helt enkelt.


Minneslunden i Kvarnsveden.
Här vilar både mormor och gammelmormor.
Den där bänken satt alltid jag och mormor på när vi besökte graven, vilket vi gjorde flera gånger per år för att lägga blommor på hennes pappas grav.
Dit ska jag ta mig imorgon.
Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Lennart var visst namnet

Du är alltid snygg!! Saknar dig Madeleine.

2009-08-08 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0