how to do a pn.

I don't know!
Det där med powenap är inte min grej, jag hinner alltid somna så djupt så jag hör inte klockan eller så somnar jag om ;p

Har lyckats tappat mitt kära halsband. Så jag är lite nere. Har haft det på mig konstant sen jag fick det av mormor för en sådär 4-5 år sedan. Sover med det, duschar med det så det känns väldigt tomt på halsen.
Det gick sönder i kedjan när jag skulle dra till min munktröja o jag la det i arbetskläderna.. och nu hittar jag det inte :( !!
Förkrossande är det.

Jaja.. är väl lite extra ledsen också för att jag är så trött.
Nu ska jag vila lite innan jag fixar med tvätten.

Hoppas det går bra för er.
pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0