I heard of a girl.

Ibland, men bara ibland.
Måste man ta tillfället i akt och skriva ner saker.

Som nu, jag har legat och tänkt, men framförallt saknat en person.
En person som helt plötsligt och oväntat dök upp i mitt lilla liv.
En person som jag först inte riktigt visste vart jag hade.
Ni vet, det skapas fördomar på rykten, man blir liksom lite reserverad av sig..
Men att inte släppa in denna underbara människa på sitt liv vore som att inte äta alls.
Ni förstår nog vad jag menar.
Perfektion är något jag inte tror på (Ni som känt mig en lång tid vet mina utlägg och teorier). Det är något människan har uppfunnit. En idé om något som är så bra att inget annat kan vara bättre. Ett fix, en teori att detta är det absoluta.
Vilket är helt absurt men tanke på att alla, eller ja, nästan alla har olika synsätt och värderingar. Ni vet lika bra som jag att man ibland håller med om något bara för att inte skapa osämja, verka mindre begåvad, eller dylikt. Men att tro exakt likadant om något eller någon tror jag är svårt. För vi är ju alla olika, eller hur, både fysiskt men även psykiskt.

Men i min ögon så är denna varelse, människan med stor betydelse, så närma ordet perfekt man kan komma.
Jag hittar liksom inget annat ord för henne.
Ja, det är en hon.
Nu blev nu lite förvånade allt.
Hon får mig att le lite när jag känner mig som allra lägst, fast hon inte ens är i min närhet.
Så fort jag får ett sms, ett "Hej" på skype eller Msn, en rolig rad på Facebook så blir jag bara varm inombords.
Jag har alltid trott att man kan känna mycket för en människa fast man inte är tillsammans jämt.
Och detta styrker bara det ännu mer.
För hon är verkligen helt underbar. Och jag vill att hon ska veta det.
Hade jag varit helt gay hade jag varit så djupt förälskad och hon hade varit min stora kärlek.
Men nu är jag inte det. Men jag anser henne som en av min stora kärlek (som hon rent utav inte vet om).
För man kan älska flera människor och jag älskar henne.
Jag hoppas att vi ses snart igen, för jag saknar dig så förfärligt mycket.
Du vet precis vem du är när du läst detta.. (:

Ni andra kan bara ta in, älska varandra lite mer och våga släppa in folk i era liv.
Sov gott.
Pews. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0