letters to burn.

okej, jag ger upp.
Jag är vaken, kaffe på sängen har jag med.
Stoppat in morgonsnusen också.
Får väl se hur många timmar det går innan jag segnar ihop och blir mitt griniga jag med alldeles för få timmars sömn.
Insåg för någon minut sen att min laddare till datorn är helt skavd, mindre bra alltså.
Den glappar lite titt som tätt.
Men.. ja.. det får jag fixa när jag åkt istället.

Att göra:
Packa lite.
Köpa en stock snus.
Ta ner tvätten.
Fixa en dataväska.
Laga mat åt Fiffiluring, Morfar och Sis'.
Jogga.
Kolla målningen (som jag så fint målade upp, imfuckinggreat) hos Per.
Överväga allt jag packat och antagligen packa om lite.
Tvätta lite mer.
Sova.

Ha en bra dag!
pews.

Lite skit som får mig att vakna till liv..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0