long time, much to see..

yep yep.
Here I am!

Sitter i mitt så kallade nya hem i London.
Trivs ganska bra må jag erkänna.
Om jag bara kunde visa er så skulle ni förstå..
Slår min utsikt i alla fall på Hagavägen och säkerligen på Stationsgatan också!

Åkte ju i tisdags.. en viss person vägrade ju tro på mig när jag sa att jag var här.. men men (: !
Första som händer är att det är strejk i tunnelbanan.. jahaja.. en kaviartaxi kanske? Nej men påläst som jag var visste jag ju att det fanns andra alternativ än tunnelbanan från Heathrow så jag tog deras express tåg (som Arlanda Express ni vet..), tredubbelt så dyrt men what to do?!

Kom hit, blev lite kär, somnade underbart.
På onsdagen blev det till att sova ut lite, skönt.
Sen tog jag tag i saken och började smått utforska denna lilla stad. Hamnande vid Tower bridge, tog mig senare tillbaka till London bridge.. var nästan i närheten av det stora zuchinin.. ja, jag hamnade i nå jäkla affärsområde, det var tio kostymnissar sen kom någon som jag och sen tio kostymnissar till. Ni förstår nog hur det kändes.
Snurrade runt lite till och började sedan gå hemåt. Jag hittade faktiskt hem! (: När jag väl var hemma insåg jag att jag hade gått i ca 3-4 timmar. Bra promenad där!
Igår var väl lite av samma sak, utforskade lite.
Hittade en asmysigt secondhand butik som jag fyndade en supersöt klänning i. 18 pund, lite av ett fynd.
efter 4 timmar tog jag mig tillbaka.
Har träffat lite annat folk här också.
Sjukt jobbigt bara att jag blir så himla blyg, vågar knappt prata..
Men jag antar att det släpper allt eftersom..
jaja..
Nu ska jag laga lite mat. Efter två dagar av käk ute så känner jag att jag måste göra något vettigt..
Det blir Bobo a'la leine Special, Rö'lök, gravad lax, creme fraiche, senap, citron, dill och färskpasta! (:

see ya'..
pews

Kommentarer
Postat av: Bobo

Woo o o woo o, asfi-in ma-at!

2009-06-22 @ 01:10:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/jattehjarnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0