Snaps, sewill and snous.

Glad Midsommar på er!

Hoppas ni haft någolunda bra dag där hemma eller vart ni än befinner er.

Själv ska jag fira på allvar imorgon istället.
Har inhandlat sill, morfars brännvinsost, ballerina, på IKEA (:
Bra skit där!

Blir lite grillparty ute i Wimbledon, kan bli nice.
Dags att prata engelska på heltid, får se hur det blir.
Har "klarat" mig ganska bra undan det där, haha..
Blir ju så sjukt blyg. Vet inne i huvudet hur jag ska formulera men det tar liksom bara stop när jag vill säga något.
Jaja, övning ger färdighet, right?!
Det släpper säkert, hoppas jag.

Har även kikat på lite plugg här. Kan bli nice. Gör jag något vettigt också.
Satt och tänkte på Borlänge nyss. Kan verkligen inte se mig själv där nu, så litet ju!
Plus att det finns inget Starbucks som säljer Frappucino Coffe light <- to die for! (:

Jaja, nu blir det lite vin och chocklad.
Livet ler mina vänner, livet LER!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0