I saw cinderella in a partydress.



Buena noche!

Idag har jag inte producerat alltför mycket.
Blev seg uppgång efter att ha sovit en 4h sådär lagomt utspritt på dygnets första timmar.
Sen tog jag tag i saken. Mailade över alla bilder jag tog på syster till hennes agent. Tog väl en 60 bilder på ungen, 58 av dem blev bra.. Hade jag tagit 60 bilder på mig hade max 10 blivit dugliga. Man blir lite avundsjuk ibland men jag änt' bitter! :)
Började faktikskt städa, men det var så tråkigt så jag tvingade Sofia att följa med mig till Kupolen istället.
 Insåg att jag var i stort behov av en pincett, eftersom jag böjde sönder min förra i Sälen för att ha som skruvmejsel (hellre brödlös än rådlös som morfar brukar säga). Mina ögonbryn hade börjat växa på bredden.. inte för att det är något fel med det. Syster har fina breda bryn, vi har i princip identiska.. men det är liksom inte snyggt med halvt utväxta strån lite här och var. Blev en fika på Wayne's med Per i sällskap också. Gottigottgott!

Efter vi noppat klart våra ögonbryn vandrade vi ner till ICA Maxi med Mamma och köpte lite hårfärg. Snacka om beslutsångest.. höll säkert i fyra olika förpackningar. Vill verkligen inte blondera håret men inte bli brunette heller.
Men man kan faktiskt inte vela hit och dit så jag tog en förpackning, betala och gick hem.
  Sofia började färga håret på mig, hade faktiskt en knut i magen hela tiden.. Har väldigt dålig erfarenhet av att färga hemma men min ekonomdemon vill inte att jag ska lägga ut ca 1500:- hos frisören.
 Men vet ni vad?! Det blev faktiskt jäkligt bra..
Är lite kallare i färgen nu, typ askblond, har dock fortfarande utväxt men inte lika tydlig. Superbt!
 Tack Sofia! <3

Sen blev det lite tärningsspel och det slank visst ner en öl också.
Nu ligger jag här i sängen och önskar jag var i Portugal..
Är inte så himla trött så jag ska nog pilla lite i PS.

Sov gott babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0