I used to laugh it off.

Ja, kära vänner.
Jag är piffad och klar för en färd till Tallin.
Bussen går 10.25 och vi hade tänkt att vandra om va 20 min till stationen.
Har egentligen inte så mycket och säga.
Är ganska trött, somnade väldigt sent.
Måste ta tag i det där med sömnen tror jag, inte okej att somna vid 03-04 varje natt fast man är supertrött.
Men det fick blir ett senare problem när jag kommer hem igen.

Färdplanen är i alla fall att åka till Tallin idag, sen kommer jag tillbaka till Stockholm på måndag, där ska jag träffa Lennart och Terror samt Bobo. Följa med Bobo hem, mysa lite, gå upp, eventuellt åka till Örebro. Hälsa på världens bästa Amanda som äntligen har kommit hem. ungen har ju för fan varit bort sen 1 september. Ordet saknad räcker liksom inte till.
Fast jag tycker det är ganska mysigt med samtal ändå mitt i nätterna eller mitt på dagarna där hon ringer och säger att hon är full och sitter på McDonalds någonstans i världen och saknar mig! O
ch jag vet av erfarenhet att det är ju totalt onödiga samtal, men man skulle aldrig ringa om man inte tyckte om personen i fråga.

Nu ska jag föra över lite pengar på kortet, samt lite ny musik till telefonen!

Ha en bra helg!
Puss o svälg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0