I'm old..



Congrats'  Sis!
Lillskiten blir 15 idag!

Lite jobb har jag fått gjort idag, nu väntar en Bowlingmatch sen hem till maran och lillsis' för smörgåstårta och efterrätt!
Kan blir bra ! Ungen får ju massa presenter, måste sluta skämma bort henne!
Imorgon blir det firande på pappas sida, det blir himlans trevligt det med.
Vi ska hålla till i Säter, närmare bestämt ute i Knutsbo hos faster Tina.
Vem vet, kanske blir en ridtur med. Skulle vara väldigt trevligt om det är såhär bra väder.

Idag har varit en väldigt bra dag faktiskt.
Känner mig riktigt glad. Bra hårdag och bra kläddag. Kan inte bli bättre..
Dock ställde jag mig på vågen, har inte gått ner något mer men känns som att jag tappat flera kilon..
Det har nog omfördelats tror jag. Jaja, det blir nog bra till slut..
Inte direkt så att jag är ute på marknaden! Haha...

Bobo är bara stechk. (sluta pressa!!)
Och Lennart, don't go to the dark side.
May the force be with you anyway ;p

Jaja, nu måste jag tagga till för bowlingen, man vill ju visa vem som är bäst i familjen liksom..
Pussochkärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0