Just keep sleeping.

Nehe!

Jag lyckades.. Jag kom upp i tid! Trots få timmars sömn gick jag upp halv åtta. Vilken självdisciplin.. haha.
Har faktiskt hunnit med en hel del på två timmar, typ städat klart, plockat iordning i garderoben, käkat frulle, fixat mitt lilla face och jag. Nu ska jag bara stryka mina chinos sen är jag redo att möta världen.. eller ja.. Borlänge i alla fall.

Lyckades knåpa ihop någon form av header igår. Ska fixa om bloggen så fort jag orkar o har lite tid över. Eller ja okej.. jag är faktiskt "mellan två jobb" så jag har väl all tid i världen.. men lusten att sitta och leta koder m.m. finns inte här just nu!
Ser det lite rörigt ut här ibland så vet ni varför.

Nu tror jag bestämt att kaffet är uppdrucket och strykjärnet varmt.

Later dudes.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaasen vad kul att du bloggar sweet.. :D /E

2009-05-13 @ 12:01:18
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0