Long time, no see.


Eller så var det ju inte.
Jag har helt enkelt varit superupptagen de senaste dagarna och inte kunnat blogga.
Vad har jag gjort då?
Jag vet faktiskt inte.. inget märkvärdigt i alla fall.
Har hjälpt morfar lite ute i sommarstugan och jag orkade inte ta med mig datorn dit.
Så himla skönt var det.
Finns nog inget bättre ställe att vara på i sommartider än där.

Nu är jag hemma igen, sitter o väntar på att klockan ska slå 13.
El Padre och El grande Padre (farfar), ska bjuda på lunch! Hur trevligt kan inte det bli liksom..
Har inte sett farfar sen studenten tror jag.. snakk lit norsk!

Nu måste jag byta om, går ju inte för sig att äta lunch i skitiga mjukisbrallor och gammal Plåtmasen t-shirt!

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0