old times my friend, old times.

Hej och hå, jag saknar en lilltå!
Så har ännu en skapligt menlös dag gått.
Somnade klockan, hör och häpna.. halv åtta imorse!!
Fattar verkligen inte vad det är för fel på mig.. Men jag gick upp vid tio så jag lär väl slockna vilken sekund som helst antar jag.
Sitter och sörplar i mig en frappe som jag gjort på egen hand. Super god blev den ! (:
Idag har dock varit en halvproduktiv dag.
Mamma har som bekant flyttat ifrån sin sambo och jag hade ett X antal kartonger där i ladan  som var från flytten till Borlänge från Säter. Jesus säger jag bara. Hur tänkte jag när jag flyttade från 55kvm till 31kvm? Inte långt tydligen.
Och man borde verkligen lära sig att rensa ur all skit när man flyttar så man slipper göra det såhär 2-3 år senare liksom.
Var dock lite skoj, massa gamla papper från lekis och uppåt gymnasiet.
Allifrån teckningar till Matte C böcker och utvärdering på Engelska C prov. Varför spar man sånt för? Ingen aning.
Rensade i alla fall ut lite skit och 7 kartonger blev till 3! Bra gjort vill jag nog påstå.
Det roligaste var nog att hitta en hel stor flyttkartong med mina gamla Cd-skivor. Fan va bra musiksmak jag har.
Bara rock, rakt igenom. Nirvana, Sentenced, Metallica, Sonata Arctica, Red Hot Chili Pepper, Sabaton, Bob Dylan, Black Sabbath, Led Zepplin, Lenny Kravitz m.fl.
Sitter just nu och plöjer igenom lite på morfars system.. han har väldigt bra ljud i högtalarna! Alltid tummen upp!
Haha, man får tillbaka sånna minnen från alla låtar, lite konstigt är det även att man kan texterna fast man inte hört låtarna på kanske en 5 år om inte mer. De sitter klockrent i skallen.
Fast det kanske inte så konstigt heller. Gillar jag en grupp kan jag spela sönder dem totalt, fast jag tröttnar aldrig helt på något band jag fastnat för. De bara försvinner lite sådär lätt men kärleken för musiken dör aldrig ut.
Tack pappa för den god musiksmaken du gett mig!

Vad skulle vi göra utan musik mina vänner?
Finns musik för alla humör. Högt eller lågt. Hårt eller mjukt.
 Bra skit helt enkelt! (:

Nej, nu ska jag forstätta njuta av dessa underbara, genialiska musikstycken och sörpla i mig min frappe
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0