Quite a feeling.

Oh yes.

Blev nog lite mycket igår tror jag.
Blev lite mycket igår men vafan, man lever ju bara en gång!

Jaja, idag har jag inte gjort alltför många knop igen.
Lyckades hitta svartvit film till min analoga systemkamera så jag har faktiskt varit ute och tagit lite kort.
Tråkigt dock att man inte ha ett eget mörkt rum som man kan framkalla själv i.. Var nog ett av de roligaste ämnena jag hade på gymnasiet (: ! Fast åh andra sidan kanske jag borde få fingrarna ur arslet och införskaffa mig en digital systemkamera?! Eller en digital kamera överhuvudtaget, haha... Har ju bara mobilen!  Den kommer man inte långt med.

Annars då?
Jo, nu blir det nog snålt med uppdateringar nu här på några dagar.
Drar till Tallin imorgon på såndär pensionärskryssning. Dock blir hela, underbara, lilla släkten med så vi kommer nog få det riktigt roligt. Vi är ganska bra på att liva upp stämningen lite.. Det blir vad man gör det till vet ni väl!

Nu ska jag ut till Maria, sen blir det en joggingrunda, lite kaffe och packa väskan kanske.. Det där med middag tror jag att jag skippar idag, gör en shake istället!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0