Up to date!

Update

Grattis Morfar!
Idag fyller gubben år, hela 71 år blir han.

Jag ber om ursäkt för de dåliga uppdateringarna men mitt internet har inte varit helt okej!
Ska rabbla igenom de senaste dagarna lite snabbt.

Måndag:
Kom till Stockholm från Tallin.
Mötte upp Lennart på station vid 11'a tiden och strosade igenom Åhléns lite.
Sedan gick vi till ett lunchställe där vi träffade Bobo och käkade en supergod pastasallad med kyckling.
Satt där och snackade skit ett bra tag, och insåg att vi kanske skulle röra på oss men vädret sög och ingen hade direkt lust att gå in i en massa butiker. Vi bestämde i alla fall att vi skulle gå ingenom Gallerian för att ta oss till ett mysigt fik som Bobo hade koll på. Stannade vid Designtorget (eller vadfan det heter..), sjukt vad mycket skit det finns. Helt dumma, onödiga roliga småprylar. Vem fan köper sånt liksom? Har man inte bättre saker att lägga pengarna på eller? Skulle dock vilja ha den där boken Sanning eller Bullshit från P3. Bästa radiokanalen för övrigt.
Gick till fiket som visade sig vara ett Wayne's. Blev en stor Latte och lite blåbärspaj!
Terror kom även dit, slut som hon var efter intro på Grönan. Hon ska köra Insane och lite andra karuseller, skoj!
Satt där i två-tre timmar iaf och sedan vidare mot ett annat fik som låg närmare stationen.
Lennart sa hej då först.. Lite sorgligt att lämna den söta flickan igen. Sen sa jag och Bobo hej då till Terror och begav oss mot centralen. När jag skulle säga hejdå till Bobo kändes det konstigt. En slags tomhet infann sig hos mig.
Väl på tåget var det som att jag hade gjort slut med min bästa vän/flickvän och aldrig mer skulle se henne.
Men det var ömsesidigt såg jag sen på ett sms.
Tack för en underbar dag flickor!

Tisdag:
Lite jobb, lite annat. Vanlig dag!
Sov över hos Fiffiluring, ganska mysigt faktiskt (:

Onsdag:
Lite jobb, lite annat.
Hittade en jacka, billigt och bra blev det!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja ömsesidigt va det. Knasig känsla det där... Så tomt bara..

<3

2009-05-22 @ 15:29:13
URL: http://blogg.aftonbladetse/jattehjarnan
Postat av: Anonym

Madeleine, my love. Kommer sakna dig nåt så sjukt. har nog inte riktigt fattat att jag inte får se dig på ett bra tag nu... :( meeen du, om ja får kommer ja gärna till London i höst!! det är inte slut, det är ett distansförhållande ;) puss <3

2009-05-25 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0