What's up cookie?

Slapp, slappare, Madeleine!

Vet inte vad det är med min sömn. Inte är den helt okej i alla fall.
Önskar jag hade ett 08-17 jobb igen så man fick lite rutin.
Jag kommer verkligen inte upp på morgonen, helt stört.
Försökte idag fyra gånger. Gick det bra? Nej, vid 13 tog jag tag i mig själv och ställde mig i duschen för att jag inte skulle somna om eller lägga mig i sängen igen.
Pillade dock i mig frukost vid nio-tiden. Alltid något..
Ska verkligen somna innan 24 idag, måste det!

Springa är väldigt lockande men just nu ligger jag i soffan hos mamma och är social. Får se om det kanske blir en vända efter planerad middag. Så drygt bara att springa inne i stan'... men jag kanske borde vänja mig eftersom jag ska till lilla staden London?!
Tål att funderas på.
Fast jag har lyckats städa bort min sladd till telefonen också som gör att jag kan koppla in mina hörlurar vilket betyder att jag inte har något musik.. fuckit.

Jaja, lots of klagande nu kände jag.
Peppen nu, peppen!!
Keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0