seek and destroy..

Ja, jag känner mig lite förstörd.
Gissa varför? (:
Jo, jag har jobbat natt, igen!

Ska summera senaste veckan lite.
Jobbade på måndagen, jobbade onsdagen.
Åkte till Sälen på Torsdag, kom upp, myste lite i stugan med morfar.
Fredagen så fixade vi lite i stugan, jag åkte till skotergaraget och hämtade jobbkläder.
Träffade Lennart och Riktard m.fl! Helt underbar känsla och se alla igen..
Det ringde på telefonen, självklart var det Anna!
Hon undrade om jag kunde hoppa på natten..
"JAA!" Svarade jag... Sagt och gjort. Morfar hämtade upp mig, vi körde hem, jag började jobba.
Gjorde sista natten, natten till idag.. Så för att vända dygnet gick jag inte och la mig imorse när jag kom hem.
Skulle försöka vända dygnet någolunda igår men det slutade med att jag vaknade vid 17-tiden.. Smart Madeleine!

Nu sitter jag hos morfar, sörplar min 4'de kopp kaffe. Kikar lite på Julklappar åt folk via datorn och gör mest minsta möjliga ansträngning.
Har hunnit med att klunka en Monster också men den blev man ju bara tröttare av..

I alla fall, FÖRLÅT för att jag har varit så inaktiv här.
Men just nu går jobbet och hälsan först..
Det är faktiskt riktigt jävla drygt och jobba såhär..
Nästa pass är för övrigt på torsdag.
Men det blir nice för då jobbar jag och kusinvitamin exakt samtidigt! Woohoo!
Övriga planer för veckan är:
Onsdag - Träffa Annso, gå på synundersökning, sova
Torsdag - Jobba, fika med Moa
Fredag - Stockholm!
Lördag - Jobba
Söndag - Jobba

Japp, roligt va?
Nej.
Pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0