you've got me in the spotlight.

som vanligt, jobbelijobb!
Men nu jäklar är jag ledig någon dag eller två.
Har för visso lite småpyssel att göra men ska nog hinna slänga in en bild eller två samt minst några uppdateringar.
Herregud, jag känner mig helt slö.

Jag känner mig dock lite lättad idag.
Fick på papper att jag har DSPS (Delayed sleep phase syndrome).
Skönt att höra liksom. Trodde jag var helt knasig i huvudet där ett tag.
Så jäkla jobbigt att höra alla säga "jamen , det är la bara lägga sig ner och sova!"
Men det ä ju verkligen inte så det är.
Jag kan ligga i ett mörkt rum, i min säng klockan 23 och vara jättetrött. Men jag somnar inte förän vid 03-04 tiden i alla fall.
Och tror ni det är lätt att gå upp klockan 08 då eller? Nej, hujeda mig, verkligen inte.
Ska ev. gå på ljusterapi eller få melatoninbehandling.
Skoj..

Jaja, det var det. Nu har jag annat för mig.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0