Congratulations!

Till mig!
Fyllde hela 22 år igår.
Det blev dunderfest på Lördagen och tårtkalas på Söndagen.
Mycket trevligt helg som toppades med att Bobo kom och hälsade på.
Nu har hon och Terror dragit till Indien.
Hoppas ni får en trevlig resa! (:

Själv skulle jag dragit till Gran Canaria men eftersom priser och personer inte stämde överens tar vi det till våren.
Nu sitter jag och kollar på biljetter till London ist.
Jag och Sofia ska ta en weekend dit (:
Eller ja, weekend är det la inte riktigt eftersom vi flyger dit på en tisdag och kommer hem på en fredag!
Men priset för resan.. ja, håll i er. 348:- tur och retur.. FÖR BÅDA!
Jag skrattar!

Vi har dock inte bokat för jag lär få det bekräftat från Fredrik att det är okej att vi kommer just de dagarna samt att vi ska klura någon timme på om vi ska checka in bagage eller ej.
Kostade 330:- för att checka in en väska tur o retur. Sanslöst dyrt.
Kanske bara tar 1 väska på vägen hem för 15 pund istället.
Det visar sig.
Nu ska jag gå och köpa mig en stubbe (tårtbit) och kolla lite grejer på turistbyrån åt morfar.
Farmor och co kommer vid halv 5 och fikar.

Grattis till mig igen och hoppas ni får en bra vecka!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0