Good morning and good night!

Ja, vissa av er går la upp nu snart eller har redan gjort det.
Själv ska jag gå och lägga mig.
Jobbar nattpass nu sen i fredags.
Annapanna ringde halv nio på kvällen där och bad mig ta över natten för Sofia2!
Sagt och gjort, började 22-05 sen på lördagen blev det 20-05 och nu inatt var det 24-05 och imorgon blir det 24-05 sen får jag lite lugn och ro igen.
Skönt att jobba natt ändå.
Det är liksom inte alls lika hektiskt och folk är inte lika stressade. Sen att det kommer ett ex antal fyllejönsar efter klockan 02 på fredags o lördags natten är la en annan femma!

Jaja, har varvat ner lite nu, så nu blir det sängen, hoppas ni sovit gott och ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0