It's mostly kindish!

Ja, god morgon kärt folks.
Idag är en ny dag, idag tar vi ny tag, okej?

Gud, de senaste dagarna har la varit lite upp och ner.
Gick av natten på tisdagmorgon, fick inte gå och lägga mig. Det var inte lite jobbigt kan jag säga. Ansträngde mig som bara attan att få sova.
Onsdag så fick jag leka hundvakt, massor av mys. Slutade med skithockeymatch på tv hos Per.
Vad hände med att spela för hjärtat Leksand?
Aja, ny dag som sagt.
Igår, var la mest lösdriv. Hade ont i huvudet hela dagen tror jag. Somnade vid sju-tiden i soffan och vopsidaise är jag klarvaken vid sju på morgonen. Bra va? (:

Nu sitter jag mest och är surmulen över att jag inte har fått min morgontidning på två dagar. Antingen är det någon som snor den. Jag har ju en såndär tidningshållare vid dörren. Eller så har de inte delat ut den. Ska i vart fall ringa och klaga lite bara klockan slår 08.00 !
Här näst väntar disk och lite städning innan lillfröken Axelina med vän samt jag ska ta oss till Aqua Nova och bada. Jullanpullan med lilla Nelly samt soffipropp ska möta oss där.
Får la se hur det blir med det.
Ska bli mysigt i alla fall. Lite skräck i att behöva visa mig i bikini men vafan. Inte hittar jag min drömkille på ett äventyrsbad... eller?

Haha, näe. Det enda jag är nojjig över är att ha koll på två 6-åringar på en gång. Vet ju inte ens om det finns sånna där fina badringar som fanns när man själv var liten. Så att man flöt!
Det vill jag att de för all del ska göra.
Vet ju dock att axelina kan simma vissa meter, men ja.. vi får la se. Om inte annat lär jag ju lägga ut för armpuffar! Har jag råd? Nej! Aja, det blir säkert skitbra.
Vad vi ska göra sen vette tusan. Måste fixa pengar till buss i alla fall.
Så vid nio ska jag ner köpa ett tuggumi och ta ut pengar på Tempo.

Nu vart det ett jädra långt inlägg med nonsens.
Jaja, my day. That's the way.
pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0