You either love me or leave me alone.


God Morgon folks!

Sovit ganska okej faktiskt. For once!
Idag har jag lite shitty stuff att göra. Plugga vidare på kurserna, städa, fixa med morfar, gå på gymmet. Sen blir det till att knäppa en öl och gå på hockey! HEJA HEJA HEJA LEKSAND!
De möter Malmö ikväll, det kommer att bli grymt.

Igår var jag med Mr Haga och Mrs Mongo och såg på Moulin Rouge. Vi skulle ha lite inspo på kläder.
Mr Haga är bjuden på maskeradfest med just det temat, ev. ska jag med som socialt stöd.
Kan bli roligt. Har kikat en del kläder på ebay. Vore bra att beställa därifrån och få det till Newington Causeway i London lagomt tills jag åker dit. Billigt om inte annat. Jaja, det ligger i framtiden, vi får se hur det blir med det!

Kunde inte somna på direkten när jag kom hem så jag kikade in Jay-Z's konsert från Madison Square garden i NY.
För er som inte vet hade han en välgörenhetskonsert med nya albumet för de som omkom i olyckan den 9/11.
Det var massor av gästartister och han verkar vara en sjukt skön snubbe!
Ni som känner mig vet la att jag är lite hårdare i musik, lite med rock'n'roll. Men Jay-Z lyckas verkligen att få ihop sina låtar, han blandar en massa olika stilar och får det till hip-hop.
Ganska coolt tycker jag.
I alla fall, he's the king.



Ni får ett smakprov!
Ha en bra dag.
Pews.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0