boost!

Peppade upp mig för en liten löprunda.
Stod där färgidklädd och peppad när jag inser att jag inte har någon musik!
Har ju inga hölurar till mobilen jag lånar så på den kan jag inte lägga in något och min ipod är ett mysterium.
Sen väger den en del (g5 video 60gb)..
Vad gör jag nu? Mitt mod bara rann bort.
Försöker ivrigt hitta min usb-mp3 men jag hittar den verkligen inte! Vet att den ska ligga här någonstans, har ju sett den för fasiken.
Sjukt irriterande. Jag klarar verkligen inte av att inte springa utan musik.
Att bara springa i sig är sjukt trist men utan musik blir det ännu tråkigare.

Armahelvetesskitdag.

Jag får väl fortsätta vara en stor jävla klump.
fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0