freckles.

Gå och lägg dig när du är trött, det tjänar ingenting till att vara uppe de där extra timmarna för att du vill se något prgm på tv!
För fan, kunde somnat på soffan vid 19tiden. Blev sjukt besviken när jag kollade på klockan och insåg att hon inte var mer än så..
Hallå, jag är 22 år, jag kör med Sofias regel att jag är alldeles för ung för att sova för 23tiden!
Kapris? (<-insidejoke)

Har pratat massor av strunt de senaste två dagarna.
Om hur fan ungar klär sig idag, vad man ska bli när man blir större, resor etc.
Och hur man vill ha sin begravning.
Skulle jag dö i natt, i morgon, eller inom en snar framtid eller om ca 20 år. Lova mig då. Att inte ha något svart på er när ni kommer till kyrkan/kapellet. Inte ens skorna får vara svarta. Det enda svarta ska vara ett sorgeband på armen. Inget annat. Allt ska vara i färg, och blommorna, nej tack. En liten blomma, ja tack men jag ser hellre att ni skänker till fonder där pengarna gör något nytta.
Inte direkt så att jag blir glad av blommorna i graven, eller hur. Finns miljontals människor där ute i världen som behöver pengarna så mycket bättre.
Och ska ni envisas med blommor, ta dem från naturen istället. De är dem finaste blommorna i världen.
Helst vill jag har luktärtor.
Nog om det.


Jaja, jag har lite trubbel på hjärtat. Faktiskt.
Det är både kärleksbekymmer och annat.
Jag är rastlös, riktigt rastlös.
Alltså inte bara nu, utan överhuvudtaget, både fysiskt och psykiskt.
Men jag får inte träna, då blir folk sura.
Och lätt att hitta något som stimulerar mig psykiskt i mer än 1 timme. Har inte hittat något med två ben och två armat, samt tio fingrar och en vacker mun här i alla fall.

Fy fan, gå och lägg dig unge.
Ja, jag tror jag kryper ner i sängen igen. Lite tomt är det.. Men Bobo kunde inte offra sig den krävande slynan.
^^, moahaha.
(Bara så ni vet är jag duktig och har datorn i ett annat rum, annars skulle jag spela natten lång på någon värdelös sida..)

Oh, Lennart fyller ju år idag.
Måste klura ut en bra prelle.
GRATTIS! (:
Miss u hun' <3






"Well the music seems to cover
And the liquid do the colours
Well I turn my back and
go for all the better things in order
.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0