I like to move it!

Jag irrar runt som en skållad råtta, idag ska flytt ske.
Har ju spritt ut mig så in åt skogen.. jobbigt värre.
Får inte med mig allt nu, eller rättare sagt, tar inte med mig allt nu. Jag flyttar ju knappt 1km bort så det kan jag hämta senare. Är mest småprylar och vinterkläder.

Ringde Bobo och bjöd hit henne över helgen. Fyller ju år på söndag så utgång tänkte ske på lördagen. Tänkte att det kunde vara roligt o mysa med henne innan hon sticker ut på äventyr med Terror.
Kom precis på att jag kanske skulle bjuda hit Terror och Lennart också.
Så om ni läser detta är ni välkomna! (:


Näe, nu har jag inte tid med detta..
Bice.



Mitt vardagsrum..


.. sitter ihop med sovalkoven.



Och den lilla kokvrån!

Inte så stor lägenhet men den är min, bara min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0