Muschi!

Jag har gjort det, jag har tagit fram det kreativa i mig, eller nördigheten..
Niklas påstår att det är samma sak så jag säger; Whatever! (:

Riktigt roligt det här med pärlor och pärlplattor.
Har gjort två 3 par örhängen, två halsband och ett glasunderlägg.
Ska göra fler av det sistnämda.

Blir riktigt roliga grejer, ska ge mig på photopearls någon dag när ekonomin ler mot mig.
Insåg idag att det gick way to much på öl i helgen. Varför bli jag så jävla generös när jag är full för? Det är ju bara jättedumt. Vet ju att de jag går ut med får ut ca 10.000:- mer än mig i månaden, minst! Men nej, jag änt bitter.
Bara att bita ihop och inte äta något nu i några veckor.. haha.

I övrigt ska jag till doktorn imorgon, lite ont i magen för det men jag kan inte göra något åt saken.
Får se hur det blir.
Ska gå runt i staden (läs inne på kupolen) och gläns med mitt vackra egengjorda halsband!
Sen ska jag hämta ut nycklar också till min lägenhet, de ska tydligen byta lås. Och just i denna stund insåg jag att jag inte fått tillbaka mina en nyckel från min förra hyresgäst. Känns lite olustigt... Jaja, får la ta tag i det också.
Nu ska jag fortsätta mitt filmtittande eftersom jag inte är ett dugg trött och mina sömnpiller är slut. Har redan sett två Wallander, nu ska jag se The Darjeeling.
I takt med att jag ser den kommer även Coco Chanel hem som ett brev på posten lagomt till jag tittat färdigt.
Underbart.

Hoppas ni sover gott.
Pews.


Mitt halsband, vad tycks? (:


Kommentarer
Postat av: Terror

Åh jag har också tänkt att jag vill göra pärlplatt-grejer! måste ta tag i det de e ju fett snyggt! =)

Och va mysigt de lät att få hälsa på hos dig, även fast jag kanske inte hade fått inbjudan eftersom jag inte läser din blogg så värst ofta :P men man kanske kan stanna till innan man drar till sälen eller nåt?



ha de braaa kram

2009-09-30 @ 17:32:17
URL: http://tuschi.blogg.se/
Postat av: Leiine

Synd att du åker så jäkla snart.. Kunde ju gjort ett åt dig ! Fast du får stå för kedja själv (de var så dyra på panduro..)! (:

Klart du får stanna till innan Sälen! Bara att höra av sig! Pussochkram

2009-10-01 @ 13:25:28
URL: http://fragranceandsubstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0