roomservice please.

Ja tack, lite frulle på sängen hade väl inte skadat!
Grått ute, tråkigt värre faktiskt.
Fast själv ska jag tillbringa dagen med vita väggar, massa babbel och en dator framför mig.
Yippekajay!

Nej, nu ska vi inte vara sånna, lite kaffe gör mig nog mycket gladare.
Hade ett jäkla sammanbrott igår.
Sket i allt jag behövde göra och låg i sängen hela dagen.
Tror jag behövde det. Gick upp tre gånger för att gå på toa och hämta vatten.
Bara låg där, pillade varken på dator eller kikade film.
Småsov titt som tätt hela dagen. Blev lite hungrig på kvällen men jag orkade inte gå upp och fixa så jag beslöt mig för att somna om.

Too bad for me så måste jag nu gå upp extra tidigt för att göra allt det där jag inte gjorde igår.
But what the hell, who cares?!
Världen stannar inte bara för att jag gör det.

Jag saknar mina dalar och toppar just nu. Det börjar bli lite för vanligt just nu.
Men jag kommer nog över det med.

Nej, nu äre duschen och sen kaffe och sen ta sig till bussen, ja, bussen. Ett väldigt långsamtgående fordon som jag inte gillar efter att ha vant mig vid tunnelbana.

God Morgon folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0