should I stay or should I go now..

Ja, inte fan är jag där jag vill vara.
Åt nyss kärleksmums.
Undrar om det fanns något annat än de vanliga i dem för de smakade fan inte bra.
Försökte äta hem hamburgare idag.. hur gick det egentligen Madeleine?
Två tuggar sen hulka jag.. uck för kött alltså. För varje dag som går blir jag mer och mer vegetarian.
Inte så bra för min kropp enligt dem jag har pratat med. Men what the fuck, who cares. Man lever bara en gång.

Nu när jag har en dator med bluetooth tänkte jag att jag kunde föra över lite bilder från mobilen. Allt från London till Tallin!

Hoppas ni mår bra.
Och till er som önskar att jag ska jobba i Sälen, jag har tackat nej till det. Eller ja, jag skrev aldrig tillbaka.
Jag kan inte utvecklas som jag vill där, det räcker med 2 säsonger för mig.
Men tro inte att ni får festa helt utan mig... Jag har faktiskt stuga där uppe. Och någon lär ju sätta standarden på kalasfyllorna! (:
Jag lovar hederligt att jag ska vara turist på heltid så mycket jag kan!

Jag måste vara egoist nu. Det är min tid att få tänka på mig själv. Jag har insett det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0