Oh gosh!

Jag har inte skrivit här sen i Mars..
Woopsie, det var inte meningen.
Fick ett litet sug att börja skriva igen. (okej, ni var några som tjatade..)
Mycket har hänt sen i Mars...
Ska försöka fatta mig kort.

Jag träffade en gammal barndomskamrat i slutet på 2009, efter många timmar på telefon den månaden jag var i Sälen samt en massa mysiga nätter veckorna efter bor vi nu ihop!
Yep, Jeff Bergquist är mannen i mitt liv.
Ganska roligt om man känner till historien..
Jag har investerat i en ny lägenhet, en tvåa som ligger ungefär 25-50meter bort från min lilla 1:a !
Nice som fan är den.
Har bott här med Jeffen sen i september, har dock inte hunnit skruva upp hyllor och saker.
Försäljningen av den förra lägenheten var sjuk!
Köpte lillplutten för 120.000:- och sålde för 260.000:- Vad hände där liksom?
I övrigt har jag vikariat på natt på Statoil så nu jobbar jag 7 nätter och ledig 7 !
Helt okej!

Nu i jultider har det varit mycket fläng och tjosan.
Just nu är jag på min nattvecka och folk är som galna fast det är Jul..
Fick fin fina julklappar av mina kära!

Nej, nu lär jag klä på mig och börja göra något vettigt!

Ska försöka med bättre uppdateringar samt bilder!
Puss och svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0