city, city of satan!

Nej Nej!
Rubriken har inget med inlägget att göra.

Jobbar idag, 07-16! Kan varit den jobbigaste dagen psykiskt
Har räknat nuffror och skrivit ner dem för hand hela dagen.
Inventerade tidningar, böcker samt ljudböcker idag.
Behöver inte gå in på mer än att ljudböckerna var ej iordning och att skriva ner 80 rader med allt från artikel till pris etc utan dator är gaaaanska jobbigt.
Tack och lovar för ny teknik.
Synd bara att den inte går att utöva överallt..

Nu ligger jag i sängen och väntar på Systeryster.
Hon skulle plugga lite hos mig samt låna badkaret.
Själv har jag pillat ihop en header till Bobo.
Har ju ingen aning om vad hon vill ha men den blev något litet iaf.
Stör mig dock på att vitaste vita på bloggen som borde vara samma vita photoshop inte alls är samma färg.
Det blir liksom en liten ruta i alla fall.
Aja, hon får komma med krav och önskemål senare.
Ungen har ju för fan inte ens börjat skriva där än!
Jaja.. det blir nog bra.

Nu ska jag slösurfa vidare och bara göra ingenting.
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0