Today and tomorrow.

Ja, igen, jag har ju en blogg.
Fan börjar bli dåligt alltså.
Men det finns ju så mycket annat roligt att göra.
Dock lovar jag att från och med nu, uppdatera minst en gång om dagen.
Men då får ni börjar kommentera lite mera.
Vad vill ni ha skrivet?
Alla mina tankar och funderingar, mer bilder, eller något helt annat? :)

Aja..
Fredagen var en bra dag. Trots att jag tvingades gå upp kvart i sex.
Börjar jobba 07, smet dock iväg vid 10.30.. hihi.
Gick till Klas på Crossroads och gjorde en ny tatuering.
Hur bra som helst blev den..
Kanske ska ställa upp som modell också för deras hemsida.
Vi får la se hur det blir med den saken..

Helgen bjöd på en jäkla blandning. Småfylla på Fredagen med gamla vänner, samt Leksandsvinst!
Lördagen började sådär och avslutades med en El Taco på pizzerian bakom galaxen. Råkade gå in på Hela Huset.
Linus hade ju aldrig varit där så självklart skulle Säterbonden få kika in stället! :)
Aja, söndagen innabar mest sängliggande. Kollade igenom ett antal filmer och serieavsnitt.
Mys mys.
Idag har jag inte gjort alltför mycket.
Väckte Sofia vid 14 och vandrade på kupolen från 15-17.30 typ.
Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Så himla gött att bli av med den.. så fort jag öppnat garderoben har farbror ågren hoppat på mig!

Aja, uppdaterar mer senare. Promise!


"Trust yourself today and tomorrow.."


Söndagsmys i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0