just the way you are..

Ja, blev en ganska sen natt i alla fall.
Pratade i telefon men en god vän.
Ni vet, en såndär man kan prata med om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt var klockan 04.00!
Så knasigt det kan bli.
Men det var trevligt.

Vaknade sedvanligt med att Freja pussades med hela sin tunga. Tuggade lite på mitt finger och buffla till mig tills jag reste mig upp.
Hon kom även åt mina ljudknappar på datorn så det började spelas jättehög musik. Då sprang hon iväg, stackars liten, så rädd hon blev.

Nu har jag fått i mig frukost, eller ja.
För en timme sen.
Ska gå i pyjmas tills vi ska åka och hämta Sofia.
Den lilla pruppen kommer idag :) !

Kallt är det ute också, så kallt att de inte fick köra sittliftarna ett tag.
Brr. Är ganska glad att jag inte jobbar.

Nej, nu mer kaffe.
Pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0