search and destroy

ja, jag hade en blogg också. vafan liksom
denna vecka har jag jobbat hela jävla tiden.
Hade en dag uppskriven, slutade med fem.. eller var det sex jobbdagar..?!
Ni ser.
Sen drog mor min igång mitt hallprojekt som legat på is sen i våras.
Att måla om hallen.
I god tro om att "VI" skulle måla om åkte jag till Joakim och inhadla färg och penslar och skit.
Väl på plats i hallen.. tadaa.. fick jag måla om :)
Kanske lika bra det.
Nu är det klart i alla fall.
Den pissblåa färgen är putsväck.
Har en ljusgrå nyans som passar mycket bättre in i helheten.
Det enda jag behöver nu är ett nytt badrum samt nytt golv.
Eftersom golvet är ganska lättfixat kommer det att bli nästa projekt.
Har ju pengar på att ta ut som ligger på boendet men jag vill inte lägga skiten själv..

Nu känner jag mig mest helt disorienterad. Har satt upp grejerna i hallen och lite sådär men resten av min lägenhet är en enda jävla röra.
Eller ja, beroende på vem man frågar såklart.
Men men.
Nu vill jag bara ha rock'n'roll.

I gave my heart to rock'n'roll.
You're rock'n'roll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0