When I'm awake..

Ja, dagen har varit lite upp och ner faktiskt.
Vaknade bra.
Fast kanske lite väl sent.
Jag och mamma skulle ut och kika lite, jag kom la inte upp ur sängen förens vid 12 tror jag..
Åkte till ICA och handlade på mig varför för ca 424:- .. Roligt att betala hela summan med värdecheckar! :)
Lite bitter blev jag efter att dammsugarpåsarna kostade 99:- ! Vafan liksom..
Dock lär jag inte göra slut på fyra påsar bara sådär. Jag bor ändå på 31kvm. Inte direkt så att man behöver dammsuga 3 ggr i veckan.

Sen åkte vi och fikade hos Morfar. Den obligatoriska Wienerlängden var inköpt och vi såg Anja komma på pallen för första gången på 3 år. Bra där !
Tog mig hem och hämtade presenkortet jag hade på kupolen.
Tänkte att jag skulle inhandla ett par jeans..
Hur bra gick det då?
Mycket folk och dåligt med storlekar.
Lite grinig blev jag.
Kom hem med 2 nya krukväxter och en tischa från Carlings! :) (Bobo, jag vet, jag behöver inte fler.. men jag ville köpa något, OKEJ?)

Skulle äta hos Mamma vid 19-tiden. Självklart somnade jag så fort jag kom hem så mamma var gulligt och hämtade mig där vid 19 så jag slapp gå.
Syrran hade lagat maten, nomnom. Lite slapp och häng med familjen sen vandrade jag hemmåt.
Väl hemma fick jag något ryck.
Packade upp alla väskorna.. inklusive en väska som jag inte rört sen jag kom hem från London. Bra där!

Nu har jag någon form av organiserat Kaos i garderoben. Gillar det inte riktigt men blir nog bättre när jag tvättar min 10kg's tvätt.. Ska vika om och rensa ur lite.


Organiserat kaos

Jaja, nu ska jag bara lägga mig och mysa.

Pews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0